Vyberte prosím oblasť, ktorej sa požiadavka týka, nechajte nám na seba kontakt a stručne popíšte vašu požiadavku. Po odbržaní požiadavky vás budeme v pracovných dňoch kontaktovať.
Pozrite si, akými spôsobmi môžete zaplatiť Wircom faktúru. Najjednoduchšie uhradíte faktúru v aplikácii vašej banky, oskenovaním QR kódu z faktúry. Všetky údaje, potrebné k úhrade, nájdete vo faktúre.
Najjednoduchší spôsob úhrady faktúry. Stačí, ak promocou aplikácie oskenujete QR kód z faktúry a odošlete platbu.
Podľa údajov vo faktúre, môžete pomocou internet bankingu vykonať platbu alebo si zriadiť trvalý príkaz.
Ak ste si zvolili tento spôsob platby, príde vám vo faktúre predtlačený a predvyplnený poštový poukaz.
Faktúru môžete zaplatiť v hotovosti, počas otváracej doby, v zákazníckom centre Wircom v Topoľčanoch.
Ak ešte stále dostávate faktúru poštou, požiadajte nás o jej elektronické doručovanie. Faktúru si pohodlne nájdete vo vašej e-mailovej schránke.
Je šetrná k životnému prostrediu! Nie je potrebný papier, tlač, preprava či distribúcia autami.
Aktivácia aj doručovanie je bezplatné. O elektronickú faktúru môžete požiadať aj telefonicky.
Faktúra bude doručená na váš e-mail vo formáte PDF a je plnohodnotným daňovým dokladom.
Ak faktúru budete potrebovať v papierovej forme môžete ju kedykoľvek vytlačiť v tlačiarni.
Prečítajte si tiež odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás pýtate.
Ak používate internet na prezeranie stránok, komunikáciu prostredníctvom e-mailu, skype, facebook či akúkoľvek podobnú službu, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať z internetu. Najmä ak prevádzkujete webserver, mailserver, FTP server alebo máte v domácnosti (alebo vo firme) kamerový systém a chcete odkiaľkoľvek sledovať kamery (napr. na mobilnom zariadení).
Stačí, ak kontaktujete našu infolinku alebo odošlete formulár v časti "Priestor, pre vaše požiadavky". Najbližší pracovný deň vás kontakujteme telefocniky a spoločne dohodneme termín preloženia.
Kontaktujte našu infolinku alebo alebo odošlite formulár v časti "Priestor, pre vaše požiadavky". Program služby vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Nemusíte robiť nič. Cenu za službu vám ani po skončení viazanosti nenavýšime, ako je to v prípade iných poskytovateľov. Po skončení viazanosti zmluvy sa automaticky mení doba platnosti zmluvy na dobu neurčitú. Môžete však kontaktovať našu infolinku alebo si pozrieť internetové stránky wircom a informovať sa o aktuálnej ponuke služieb. Môžete sa rozhodnúť si aktuálny program služby (rýchlosť) ponechať alebo sa rozhodnúť pre niektorý z novej ponuky.
Ak vám nefunguje internet, majte prosím na vedomí, že problém nemusí byť v pripojení (pripojenie k internetu od wircom). Pred tým, ako kontaktujete infolinku a nahlásite poruchu, odporúčame vám vykonať nasledovné kroky:
Ak ani po týchto krokoch internet nefunguje, kontaktujte našu infolinku, nahláste poruchu a popíšte váš problém.