Infografika kontaktujte nás Vám

Priestor, pre vaše požiadavky

Vyberte prosím oblasť, ktorej sa požiadavka týka, nechajte nám na seba kontakt a stručne popíšte vašu požiadavku. Po odbržaní požiadavky vás budeme v pracovných dňoch kontaktovať.

Ako môžete zaplatiť faktúru

Pozrite si, akými spôsobmi môžete zaplatiť Wircom faktúru. Najjednoduchšie uhradíte faktúru v aplikácii vašej banky, oskenovaním QR kódu z faktúry. Všetky údaje, potrebné k úhrade, nájdete vo faktúre.

 

QR platba

Najjednoduchší spôsob úhrady faktúry. Stačí, ak promocou aplikácie oskenujete QR kód z faktúry a odošlete platbu.

 

Internet Banking

Podľa údajov vo faktúre, môžete pomocou internet bankingu vykonať platbu alebo si zriadiť trvalý príkaz.

 

Poštový poukaz

Ak ste si zvolili tento spôsob platby, príde vám vo faktúre predtlačený a predvyplnený poštový poukaz.

 

V hotovosti

Faktúru môžete zaplatiť v hotovosti, počas otváracej doby, v zákazníckom centre Wircom v Topoľčanoch.

Elektronická faktúra

Ak ešte stále dostávate faktúru poštou, požiadajte nás o jej elektronické doručovanie. Faktúru si pohodlne nájdete vo vašej e-mailovej schránke.

 

Ekológia

Je šetrná k životnému prostrediu! Nie je potrebný papier, tlač, preprava či distribúcia autami.

 

Je zadarmo

Aktivácia aj doručovanie je bezplatné. O elektronickú faktúru môžete požiadať aj telefonicky.

 

Plnohodnotný doklad

Faktúra bude doručená na váš e-mail vo formáte PDF a je plnohodnotným daňovým dokladom.

 

Možnosť tlače

Ak faktúru budete potrebovať v papierovej forme môžete ju kedykoľvek vytlačiť v tlačiarni.

Otázky a odpovede

Prečítajte si tiež odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás pýtate.

Ak používate internet na prezeranie stránok, komunikáciu prostredníctvom e-mailu, skype, facebook či akúkoľvek podobnú službu, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať z internetu. Najmä ak prevádzkujete webserver, mailserver, FTP server alebo máte v domácnosti (alebo vo firme) kamerový systém a chcete odkiaľkoľvek sledovať kamery (napr. na mobilnom zariadení).

Stačí, ak kontaktujete našu infolinku alebo odošlete formulár v časti "Priestor, pre vaše požiadavky". Najbližší pracovný deň vás kontakujteme telefocniky a spoločne dohodneme termín preloženia.

Kontaktujte našu infolinku alebo alebo odošlite formulár v časti "Priestor, pre vaše požiadavky". Program služby vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.

Nemusíte robiť nič. Cenu za službu vám ani po skončení viazanosti nenavýšime, ako je to v prípade iných poskytovateľov. Po skončení viazanosti zmluvy sa automaticky mení doba platnosti zmluvy na dobu neurčitú. Môžete však kontaktovať našu infolinku alebo si pozrieť internetové stránky wircom a informovať sa o aktuálnej ponuke služieb. Môžete sa rozhodnúť si aktuálny program služby (rýchlosť) ponechať alebo sa rozhodnúť pre niektorý z novej ponuky.

Ak vám nefunguje internet, majte prosím na vedomí, že problém nemusí byť v pripojení (pripojenie k internetu od wircom). Pred tým, ako kontaktujete infolinku a nahlásite poruchu, odporúčame vám vykonať nasledovné kroky:

  • Odpojte a zapojte napájací adaptér antény a routra z elektrickej siete (NEstláčajte tlačidlo reset na vašom routri!)
  • Reštartujte vaše zariadenie (notebook, počítač, tablet, telefón, a pod.)
  • Ak používate WiFI, skontrolujte či je vaše zariadenie k tejto sieti pripojené
  • Skontrolujte stav zapojenia kabeláže všetkých zariadení a presvedčte sa, že každý kábel je zapojený správne a je korektne zasunutý v správnom porte

Ak ani po týchto krokoch internet nefunguje, kontaktujte našu infolinku, nahláste poruchu a popíšte váš problém.